Remzi
Onur
Pan
Kad
12 posters

1 sayfadaki 3 sayfası 1, 2, 3  Sonraki

Aşağa gitmek

Kaç puan veriyorsunuz?

Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap64%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 64% 
[ 7 ]
Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap18%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 18% 
[ 2 ]
Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap9%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 9% 
[ 1 ]
Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap0%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap0%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_lcap9%Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe I_vote_rcap 9% 
[ 1 ]

Toplam Oylar : 11
Back

Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe Empty Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe

Mesaj tarafından Kad 16/3/2014, 02:03

Molly - Children of the Universe

Kad
Kad
Musican

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe Empty Geri: Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe

Mesaj tarafından Pan 17/3/2014, 22:35

kazanması muhtemel şarkılardan biri diye düşünüyorum bu sene, 2015 Londra güzel olabilir bence ki zamanı geldi artık.
Pan
Pan
MusiPan

Nerden : Rhaedestos

Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe Empty Geri: Birleşik Krallık: Molly - Children of the Universe

Mesaj tarafından Kad 17/3/2014, 22:43

Ben de istiyorum! Londra'da güzel bir ev sahipliğin hayır demezdim :3
Kad
Kad
Musican

Mesaj tarafından Onur 17/3/2014, 23:37

keşke kazansalar avrupa düşmanlığı bırakmalı!
Onur
Onur
Yönetici

Mesaj tarafından Kad 17/3/2014, 23:52

Serpil demiş ki:keşke kazansalar avrupa düşmanlığı bırakmalı!

Biz gerçekten de evrenin çocuklarıyız neticede. İnsanlığa güç!  Bomb! 
Kad
Kad
Musican

Mesaj tarafından Remzi 18/3/2014, 14:06

Birleşik Krallık'tan muhteşem bir seçim.  I love you
Remzi
Remzi
Musican

Mesaj tarafından Tracer 18/3/2014, 21:08

Gerçekten harika!
Birleşik Krallık sonunda genç kanlara yol açabildi...
Kazanabilirler mi? İyi bir şov ile muhtemel.
Ayrıca Molly'de çok tatlı, belki yeni Lena olur kendisi.
Tracer
Tracer
Musican

Nerden : London

Mesaj tarafından Jóhanna 20/3/2014, 21:38

Kazanmaya çok yakın Birleşik Krallık bu sene. Kazanırlarsa iyi de olur hani. 
Jóhanna
Jóhanna
Musican

Nerden : Bursa / Kocaeli

Mesaj tarafından bringmethehorizon 21/3/2014, 18:07

Sevmiyorum.
bringmethehorizon
bringmethehorizon
Musican

Nerden : Alanya

Mesaj tarafından dancerinthedark 24/3/2014, 23:23

AH İŞTE FAVORİ BU!
dancerinthedark
dancerinthedark
Musican

Nerden : Ankara

1 sayfadaki 3 sayfası 1, 2, 3  Sonraki

Sayfa başına dön